-->

28 Nisan 2011

Twitter'ım süt beyaz, yine geldi bahar yaz, kurban olam sevdiceğim bana her gün tweet yaz ninna ninnnaa

 Twiiter'da dökülmeye devam ederken, dedim uzun zamandır ordan buraya almıyorum bari bi kaçını buraya post olarak alıyım. Sizde beğendiklerinizi yorum olarak yazarsanız daha ne istiyim. şapur şupur öptüm sizi.
1- Noolur herkes gibi ayrılmayalım. Kafama kurşun sık, sonra beni terket.
Bu tweet'te bağrı yanık stayla olmuştum =)

2-Sevmediğim biri hapşurunca, daha ne dediğimin farkına bile varmadan "geber" diyorum.
Bu tweet'te de dj Nefret'i canlandırmıştım.

3- İşte böyledir hayat. Sen durmadan anlam yüklersin ve bi gün o, ona yüklediğin anlamların altında kalınca her şey biter.
Bu tweet de ne olduğumu söylememe gerek yok her halde. Evet tahminleriniz doğru "acıların kadını bergen"i canlandırıyorum.

4-   =)
Bunu öylesine atmıştım. Gülüşümdür o benim. Ayy çok tatlı seviyorum ben onu.

5- Aramaktan vazgeçmedim. O gelsin bulsun beni.
No comment

6- Artık "tamamen bitti" dediğin an, evren onu tekrar karşına çıkarıyor ve her şey yeniden başlıyor.
Bu tweet'da albırt aynştayn'ı canlandırıyordum.

7- Beyaz slip küüüülotlar kıro mıro işi ama, erkeğe en çok yakışan iç çamaşırda ondan başkası değil.
Bu tweet'imi tüm kırolara armağan ediyorum. Ama 30 yaş üstü kırolara beyaz slipler cidden çok yakışıyor ve çok sexi duruyor.

8- Oysa "beni seviyorsun" sanmıştım. Bundan sonra daha dikkatli olacağım. Kimseyi senin kadar yanlış anlamışlığım da olmayacak.
Burda da Yıldız Tilbe stayla oldum. Bakın buda çenemdeki ben: =).

9- Tam onu öpmeye giderken, ayağım daha önceden kırıp attığı kalbime takıldı yere kapaklandım.
Burda kendim olmuştum.

10- Beni terkedenlerin, kalp yetmezliğinden ölmesini istiyorum.
Bu tweet'de de kendim olmuştum. İçim kötülük dolu.

11- Küçük bi çocukken kırılan kalpler, büyüyünce de o kırık halleriyle kalıyorlarmış.
 No comment

12- Beni terk ettin ya, sana tek bedduam; Kumarda sürekli kazanıp, aşkta hep kaybetmendir.
Şaşkaloz stayla olmuştum, ne dediğimi bilmiyordum =) Bedduadan çok, hayır duası etmişim.

13- Aşk insanların düzenli sex'i bedavaya getirdiği en büyük yalandır!
Ömer Hayyam stayla

14- Bugün 23 nisan, neşeyle sıçtım inan.
TC vatandaşı stayla

15- Sevdiğiniz biriyle buluşmak için sözleştiğiniz an, zamanı durdurursunuz. Artık ne dakikalar geçmek bilir, ne de saatler.

16- Hayat şey gibidir, ıııııııı bok gibi.
Doğrucu davut stayla

17- Sevdiğini serbest bırak, giderse siktirsingitsin.
İbrahim Tatlıses stayla.

18- Benimki 21cm.
Bu tweet'imde de RTE stayla oldum.

19- Bazen ciddi ciddi, bütün orospuçocuklarının twitter'da toplandıklarını düşünmüyor değilim.
Canına susamış stayla

20- Bazıları sadece canını yakar, bazıları da canını yerinden söker, alıp çok uzaklara gider.
Aşık stayla.

21- Hayat, hayal kırıklıklarının toplamından ibarettir.
Yediği kazıklara doymayan, dahası var mı diye soran stayla

22- Bütün savunmamızı, karşımızdakine "kaşar olmadığımızı" inandırmak üzerine kuruyoruz. Biraz samimi olunca da, eriyip bitiyoruz
No comment

23- Seçenek çok olunca, insanın götü kalkıyor.
Doğruya doğru stayla

24- İnsan bi kere verdi mi, ondan sonra alışkanlık yapar. Vermeden duramaz.
asdasdasdasda sexolog stayla

25- Sanat için, ne çirkinler soyunuyor ya râb.
Kültür manyağı stayla

3 yorum:

  1. Lan hepsini ayrı sevdim,kaydettim pc'ye ara ara gülüyorum.Seviyom bi de seni <3

    YanıtlaSil
  2. zaza dedi ki ben de bayıldım hepsine hepsi çook cix;)

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.