-->

30 Nisan 2011

Sen gittin ya


beni, sensiz bıraktınya
yanaklarımda veda öpücüğünün ıslaklığıyla bakındım ardından..
ilk yalnız kaldığım anda, bileklerimi sana yazdığım mektupların, yakmadığım uçlarıyla kestim.
avuçlarım, dudaklarının kırmızılığındaki kanıma bulandı…
sen gittinya,
aklıma kimleri nasıl sevebileceğin soruları takıldı
ya onları da benim gibi seversen?
ya onlara da bana seslendiğin gibi seslenirsen?
yapma nooolur!
kimseyi sevme, beni sevdiğin gibi
ve seslenme kimseye bana seslendiğin gibi!!
onlar için yaşa, ama hep “bana özel kal”

6 yorum:

  1. Şimdi sen gidiyorsun ya herkes sana benzeyecek...

    YanıtlaSil
  2. sana bi mail attım lan (tamam kabul bu lan olayını senin koneptine uysun diye ekledim)

    YanıtlaSil
  3. way hayat erkegim... nezamandir ugramiyordum...bir bakayim dedim de bu ne len....banami yazdin yoksa...nerdesin diye...geldim bak burdayim iste...sen siirdemi yaziyordun ya...vatana millete hayirli olsun...bir sen eksikdin tam oldu saiir hayat erkegi...yeni isinden umarim memnunsundur...hea bu arada su sofudan ne haber...canlan azcik ya yaz geldi,kuslar otuyor cikcik,havalar guzel...dogum gununde kutlu,mutlu,hayirli olsun...gec oldu kusuruma bakma...opdum en kocamanindan

    YanıtlaSil
  4. erkekk, yok bana ozel kalmaz, sanda kalmaz onada kalmaz...
    ben sewdıgımden ayrıldıgım ya hanı.. gıttım baskasıyla yatıım. sımdı bı cocukla ew tuttum. ew tuttugum cocuk ask acısı cekıo ama her gece gelıp benıde bı guzeel sikiyo... ben sımdı ona ozel kalmadım, kalamadım.. benı sewer dıe gıttım baskasına verdım.. ahh erkek ahh... sımdı o yznımdakı cocukla sadık mı kaldı o sewdıgı kıza asık mı kaldı.. kalmadı ama her gece kafayı cekerken onun ıcın canı acıo bılıorum...
    hıc bırımız özel kalamıoruz be erkek!!!!

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.