Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

16 Nisan 2011

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm ve google bana özel bir şeyler yapmış. Burdan google teşekkür ederim:



http://youtu.be/bMDm3Cw8Lwo?hd=1

(videoyu buraya koycaktım ama embed kodunu alamadım ve bulamıyorum embed kodunu. biri bulursa yorum olarak yazsın da videoyu buraya koyiim. şimdiden çok tenks. )
Edit: "O gay bende" linki verdi sağolasın canımcım =)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Mutlu Yıllar :))

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=3NGSU2PM9dA

Medical Jesus dedi ki...

Embed kodu artık "share" butonuna tıklayınca çıkıyor. :)

Hayat_Erkegi dedi ki...

yok çıkmıyor valla çıkmıyo, çünkü orda çıkan linki alıp bloga bırakınca yine link olarak görünüyor.

hande yener dedi ki...

iyi ki doğdun.ne güzel bir kadın oldun.kariyer işinde sıçtın.

O Gay dedi ki...

html kodu buraya kabul etmediği için sana mail attım oradaki kodla ekleyebilirsin bloguna.

femme fatale dedi ki...

öperim

proscane - scane - scan scane! dedi ki...

erkek ben bayadıtr koptum gıttım yenı gordum dogum gunun kutlu olsun ciciş :) ıyı seneler :) bol ask bol sewısme dılıyorum cıksın artık su aq adam gıbı adfamı karsınaaa !!! opuldunss :)x.ox.o babe :)