-->

15 Aralık 2010

Twitter söyle bakem, insanları ne zaman ALLAH lık davasında bulunduracaksın??

"Twitter'a saldıklarım" postlarına son sürat devam ediyoruz. Birde orda şu konu dikkatimi çekti. Takipçi sayım artıkça iyice sapıtıyorum. Cidden sapıtıyorum, böyle nerdeyse götümün fotoğrafını çekip twitpic'den yayınlayacak hale kadar sapıtıyorum. Ama işte arada bazen çok ileri gittiğimi farkedip duruyorum. Böyle böyle arada kendi ruhumun ağzına tükürsemde, orda resmen bi pislik olmaya başladım. Hele birde gelen mentionlara cevap verme aşamalarım var hey gidi hey. Dersin sanki bill klintın'ın sol taşşağıyım. Böyle bi kendimi bok sanmalara başladım ki sormayın. Korkarım ki takipçi sayım 10.000 lere falan vardığında Allahlık davasında bulunabilirim. Bu yüzden, bence bu sosyal ağlar konusunda, toplumca bi pisikolocik tadavi görmemiz lazım.

Bide tweetlerimi falan, facebook sayfalarında görmeye başladım, böyle bayağ bayağ millet alıp kendininmiş gibi yazıyor her tarafa. Önceleri dedim bi avukat tutayım hukuk savaşına girişip götlerindeki donlarını alıyım, ama sonra "siktir len, ne boksun ki?" dedim kendi kendime ve duruldum. Hem kullanın ammına koyım ne olacak ki? diimi =) alın lan helal hoş olsun valla. Neyse konu hakkında görüşlerimi de aktarmışken, geçenlerde saldığım twittleri buraya yazıyım, sizde yine sevdikleriniz olursa yorum bölümüne rakamlarını yazarsınız. Hepinizi öpüyor, sımsıkı kucaklıyorum. (bu arada dikkat ettiniz mi bu postta hiç YARRAK demedim. Helal bana. Bide alttaki görselde de, twitter sayesinde oturduğum yerde götümün kalkmışlığının temsili resmidir.)

1- Velhasılı kelam sosyal medya'ya girince amı götü iyice dağıttım. Osurduğumu bile yazmazsam kendimde bi eksiklik hissediyorum

2-hüzünler,mutluluklar ve hatta tüm duygular;sosyal ağlar sayesinde en abartılı dönemini yaşıyor.İnsanlık yakında kan ağlayacak.
3-Zaten bi avuç götüm vardı, onuda üstüne otura otura erittim.

4-Senin en güzel yerin, @StarbucksTR yeşili rengindeki gözlerin, gözlerin ahhh gözlerin göööözzzzlerin

5-Ne zamanki bu ülkede vibratörler pazar meydanında açık açık satılırsa, işte biz o gün tükeneceğizzz

6-Yatmadan önce 31 fırça darbesi.

7-Cüzdanımdaki "medeni hali" yerine "sensiz" yazılsın istiyorum.

8-Herkes aynı yöne bakar, ama farklı şeyler görür.

9-İçimdeki çocuğun allah belasını versin, söylediklerini yapmadığım zaman mız mızlanıp duruyor.

10-ilk görüşte aşka inanır mısın? yoksa ağzının üstüne bi tane çakıyım mı?

11-Ateist arkadaşlarım "çok işim var, bitmiyor" dediği an "allah kolaylık versin" desem mi? demesim mi? diye strese giriyorum.

12-aşk aşk diye diye bu hale geldim: sevgilililililililililililililililili

13-Aradığınız aşığa şu an ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

14-Hani burda takipçi için kendimizi parçalıyoruzya, çocukluk arkadaşımda misafirlikteyim, twitter falan filan hiç sikinde değil

15-Biri bana kumar oynamayı öğretsin, nasılsa aşkta bi bok olmuyor.

16-Gencim, güzelim, iyi sikerim

17-Yazın sokak hayvanlar için kapı önlerine"bi kap su"bırakmıştık,kışın da sokak çocukları için "bir tas sıcak çorba" bıraksakya

18- Sevgiliye en çok ihtiyaç duyulan günler başladı.

19-sevenler, bu tarafta başkalarıyla sevişip, öteki tarafta kavuşurmuş =(

20-Benim götüm de, sikim de, burnum da kalkık.

21-Hani duşta suyun altında çok kalırsın da; ellerin, ayakların buruş buruş olurya, yoğun aşk sonrası ruhum aynen öyle oluyo

22-Gaza gelen, göt olur.

23-Sabah işe gelirken sırılsıklam aşık oldum.

24-Eğer bu saatte götünde bi el hissedersen sevgilim, bilki seni facebooktan dürtüyorumdur.

25-tırtılın kaderidir kelebek olmak ve güzelleşmişken ölmek.

26-Namus cinayetleri bitsin artık. Çünkü sikilmiş götün davası olmaz!!!!  

27-Festival gibisin, fişeğimi yüzüne patlatmak istiyorum.

28-Her şey karşılıklı be azizim, sevmek bile.

29-Gerçek prensi bulmak için, ne kurbağalar öpülüyor yarabb

30-Tweet akışı o kadar hızlıki götünüzden uydurduğunuz fazlasıyla belli oluyor.    

2 yorum:

  1. O zaman böyle de olur aq!;

    @Hayat_Erkegi Yaaa kardeşşş!!!..bir kere de yakınma nan, diğer kardeşleri de telaşa verme, kendi başını yaktın bir de bizimkini yakma naaan!

    @27mm ya yakınmıyorum kardeş, sadece uyanalım diye şey ettim =) kendimiz kandırmayalım, harbi olalım yaneeeee

    Sen bi sus @Hayat_Erkegi ! Kaç gündür avaz avaz yazıyorsun, isyanlardasın.. zaten ben de takipteyim :)

    @27mm canişkom burası anlık durum bildirim yeri, o yüzden 140 karakter, yoksa güzel laf yazma yeri yalnız değil. bende durumumu yazıyorum =)

    @Hayat_Erkegi yok yok ben bişi demedim sana,, senin de benim de götüm başım denk zaten.. kıkır kıkır! tamam nan yok bişi (relaks yeaa)

    @27mm asdasdasdasda =) korkma layn karşılık ver, hemen pes etme asdasda =D

    CVP KORKMUYORUM

    '@Hayat_Erkegi verdim verdim bil bakalım nerede? eüheüühüheü! komük! (gülücüğüme uyumlu olsun didim)'

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.