Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

29 Kasım 2010

Ne kadar seversen, o kadar acı çekersin

Eğer netteysem, muhakkak açıp yeni bir şeyler var mı diye baktığım bir iki blogum var. Bunlara düzenli olarak her gün bakıyorum. Yeni bir şeyler yoksa, daha önceden yayınlanmış ama benim okumadığım eski yazıları açıp içlerinden birini okurum ve bloglar arası geçişim böyle devam eder.
Geçtiğimiz haftalarda yine böyle baktığım "o güzelim bloglar"dan birinde eski bir yazı okumuştum. O yazı, beni o kadar etkilemişki farkında bile değildim. Geçen hafta nette bi kaç görsele uzun uzun dalıp gidince, birden o yazı ve o anki ruh halini yaşar gibi oldum. Bende bunun üzerine dayanamadım şu aşşağıdakileri yazdım:
(Ha bu arada sağ-sol gibi siyasi şeylere kafa patlatan ve bu konularda bilgilenmek için de zaman harcayan biri değilim. Bunu da söylemişken şiire geçelim.)

--------------------------------------

Bi piç'e aşık oldum,
elinden silah düşmüyor.
"Sevdiğimsin" diyor ama,
bir kaç metreden fazla yaklaşmıyor.
Bir piç'e aşık oldum,
Benden, devlet zoruyla uzak kaçıyor.
Dağları evi bellemiş, şehrime bile dönüp bakmıyor...

Bir  piç'i sevdim,
yüreğimi alıp; kaçsın, gitsin en uzağıma diye.
Bir piç  sevdim, kendimi yalnız hissettiğimde,
"nerdesin ulan hain?" diye çığlık çığlığa bağırıyım diye.
Bir piç'i sevdim,
allah'a değil, bana inansın diye.
Bir piç sevdim,
hiç bir zaman yanımda olamayacağını bile bile...

16 yorum:

LieLLa dedi ki...

Öyle geçer zaman ki... Geldi aklıma desem, beni döver misin? :D

Zuihitsu dedi ki...

güzelmiş cidden..

'Berrin' dedi ki...

şiir çok güzel cidden..ama bir solcudan çok dağlarda dolanan eli silahlı bir teröristi sevmiş gibi.

MERY DAIMON dedi ki...

etkileyici ve acı aslında.. geneli olduğu gibi :/

vA_niLLa dedi ki...

Güzel...

8ex-en8 dedi ki...

Mailim geldi mi..?

Hayat_Erkegi dedi ki...

@8ex-en8 yoo gelmemiş, spame de baktım bişi yok.

Serhat dedi ki...

şiir çok güzel geldi ama dağlar sanki bir terörist sevmiş gibi anlatmış

Adsız dedi ki...

Blogunu henüz yeni keşfettim ve bi kaç postu okudum bile. Anlık duygularını çok güzel ifade ediyorsun. Takibimdesin

Hayat_Erkegi dedi ki...

@Liella =)) tv izlemediğim için rahat ol =) takılmana bak =Pp

@Zuihitsu tenkss

@Berrin teröristler de seviyor =)

@Mery aslında acı olan sadece gerçeklerdir =Pp

@Vanilyam güzel olan sensin =*

@Serhat kimi sevdiğinin ne önemi varki? Eğer bi insan "sevebiliyorsa" bence önemli olan budur.

@Adsız daha önce Açyol diye bi arkadaş vardı, O'na google hesabı aldırdım, sıra sende =))
Bence google hesabı açmalısın =)) adsız yorum yapma, isimlerle hitap etmeyi severim.

Marla dedi ki...

Sevmek ne güzel şey..kılıflara sokmadan kalıplara sığdırmadan sevmek.

balçık dedi ki...

şu takip ettiğin blogları da yazaydın keşke.. :)

TeraziLastik dedi ki...

Sana kalp yaptım. ♥ Al.

'Berrin' dedi ki...

valla teröristler umrumda degıl sevıyor mu sevmıyor mu hatta canları cehenneme..

ancak burada solculara yapılan haksızlık var..evet şiir güzel aşk çok güzel işlenmiş ama bir kaç yerinin değişmesi gerek :)
ellerinde silahlarıyla dağları mesken tutanların kim oldugu bellidir..

Adsız dedi ki...

offf ikisinin kesişim kümesi olabiliyor Berrin, bunu anlamak için düz mantık yürütmek bile yeter, zorlama istersen
çocuk ''sevmek'' diyor sen ne diyorsun....
şiiri tekrar oku bu sefer renklere takılma

Hayat_Erkegi dedi ki...

@Berrin sana diyeceğim şey şu ki, solculara haksızlık var diyorsunya, birazdan sağcı birisi gelse ve şu cümleyi gösterip (Bir solcuyu sevdim,
allah'a değil, bana inansın diye) "allah'a şirk koşmuş bu şerefsizindölü" diye çıngar çıkarsa ne diyecem??
Haaaa bunu da düşündün mü?? O yüzden sus allah aşkına, ıcığa cıcğa çok takılma geç gitsin.

Haa bide, bu saatten sonra valla kalkıp kimseye laf anlatacak değilim. İsteyen istediği gibi anlasın. Ama şunu bilsinki, anladığı şey zerre sikimde değil.