-->

15 Kasım 2010

Cıvıltılarım

Aslında çok uzun bi yazı yazasım var, ama fazlasıyla sert bi yazı olup, gördükçe bazı insanlara kin beslememe neden olacağını düşündüğümden dolayı yazmıyorum. Gerçi 3 gündür belki yüzlerce defa blogu açıp, taslaklara bir şeyler  yazdım sildim, yazdım sildim ama en sonunda böyle kısa bi notla geçiştirirsem belki bi nebzede olursa rahatlarım diye düşündüm. Notu atmışken size twitter kusmuklarımdan bi kaç tweet düşüyim. Beğendikleriniz falan fistan varsa, öncekiler gibi rakamlarını yorum olarak girmeniz hoşuma gidecektir. Bide sözleri çalıyorum diyenler, söylemenize gerek yok! Alın hepsi sizin olsun :) cümlelerin telif hakkını isteyecek değilim ya. Sanatı bilmem ama, edebiyat herkes için yapılır bundan eminim ;)) Benimkide kirli edebiyat işte, karalayıp duruyorum.

1-"Topraktan geldik, toprağa döneceğiz...! Ama önemli olan çamurlaşmamak...!"

2-Ciddi bir konuda, kendince şakalar yapıp dalga geçen kişinin dalgasını koparıp, götüne sokmak istiyorum

3-"Hiç tuvalet eğitimi almadım, dikkat et ağzına sıçarım!"

4- Sosyal ağların ağzına tüküriyim. Eski sevgilileri karşımıza çıkarıp ahhğğ ahhğğ çektirmekten başka ne işe yarıyorlar ki!!

5-cCc Üşüyorum ödünç ver ellerini reis cCc

6-İsveçli bilim insanlarının yaptığı araştırmaya göre; Çirkin kızlar ve siki küçük erkekler daha hırslı oluyorlarmış.

7-140karakterle nefretinizi sevginizi hayallerinizi anlatabiliyorsunuz ya.Peki yüzyüze konuşurken neden beynimizi sikiyorsunuz?

8-Eski sevgilinin siki kalktı her halde, durmadan arıyor.

9-Biri beni "komik la bunlar" diye bi listeye almış, görünce kendimi maymun gibi hissettim. Benim gibi 97 kişi daha vardı.

10-Söz uçar, gazı kalır.

11-Serbest bırak gitsin, dönmezse bendedir.

12-Freud yetiş, bugün adamın biri telefonla konuşurken şöyle bi pot kırdı: Fransız kızlık lisesinin orda buluşalım

13-Umut fakirin, söz büyüğün, su küçüğün, peynir ekmeğindir.

14-Eski sevgililer; yarısını yediğimiz elmanın içindeki kurt gibiler.Yediğimizi kusturdukları yetmezmiş gibi, elimizdekinden de ederler

15-Hepimizin yaşama sebebi WAR

16-Bazı insanları gözümüzde büyütüp, götünü kaldırıyoruz

17-En pis ilişki türü; hani sen ondan hoşlanırsın, oda bunun farkındadır ve seni sokak köpeğiymişsin gibi sever ya işte budur.

18-Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe, sırf sana benziyor diye, usulca sokulup bi kere verdim.

19-Bazen en yakınlarımızı, en uzağımızda tutmalıyız.

20-"Neden kurbağa oldun?" diye hiç sorma, kesin bi bok yemiştir.

21-Milliyetçilik, kendisine en yakın olanı çükmekten başka bir şey değil.

22-Kasım'la sex başkadır.

23-Kalbimde sana kocaman bi yer ayırdım. Eğer olurda gidersen, parmak uçlarında sessizce yürü gitki, kabalığın canımı yakmasın.

13 yorum:

  1. Vay be "hepimizin yaşama sebebi WAR"
    Black humor. Hoş .d

    YanıtlaSil
  2. Cıvıltı değil ki resmen şakımışsın bülbül misali.. ya da ona yakın bişi..

    YanıtlaSil
  3. 20. Kendimi bir tane seçmeye odakladım, böyle bir sonuç çıktı.

    YanıtlaSil
  4. @Pink :)

    @Vanilla bende seni :))))))

    @MissMaria @Mary Daimon tenks ^_^

    @Terazilastik :))

    YanıtlaSil
  5. Tesbitçi sözlük yazarları diye ekşide ayrılmıştık sen de warmıydın aramızda ;)

    YanıtlaSil
  6. @miray :))))

    @8ex-en8 lan nickin bile çok zor, yazarken kopya çektim. Ekşiye çok nadir girip bakıyorum ama hiç yazar olarak bulunmadım.

    YanıtlaSil
  7. Aslında benim bloguma üyesin ama buraya hiç girmemiştim bugüne dek (ne halt etmeye girmediysem)... Epey mıncıkladım bugün, eski yazıları okudum, üye felan oldum, ne çok iş yapmışım, süpermiş, artı rep.

    YanıtlaSil
  8. 14. hele ki şuan bu ruh halindeyken ben

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzel:)
    ama bazıları varki daha güzel;
    23
    14
    ve en beni ilgilendiren 17.söz.
    bunu yapanlardan nefret ediyorum! sinirlendim yine of:S

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.