-->

08 Ekim 2010

Twit Attım Yalnızlığa

Daha önce bi defa twitlerden blog yazısı yapmıştım, hoşuma gitmişti. Bide böyle yazacak bişi bulamayıp köşeye sıkışınca iyi oluyor. Hem orda dağınık duracağına, hepsi olmasada bi kaçının burada toplu bulunmasını istiyorum. 
Bide Twitter'ı bazen seviyorum. Herkese sevincini, nefretini, hatta kısaca her bokunu duyurabiliyorsun. Bakın ben sizden daha mutluyum, bakın ben sizden daha duygusalım, bakın ben ağlayabiliyor, gülebiliyor ve yediklerimi sıçabiliyorum diye bas bas bağırıyorsunuz. Eğlenceli bi yer, anlık kafayı dağıtmak için birebir. Neyse işte twitlerim. Beğendiklerinizin numarasını alta yazarsanız sevinçten sağa sola uçan depik atarım :Pp


1-Ayağımın altıda müsait, sikimin başıda. Nerede duracağını sen belirle.

2-Uzun zamandır sana söylemek istiyordum. Ama ancak şimdi cesaretimi toplayabildim. Ben; senden, ondan, bundan, şundan çok hoşlanıyorum.

3-Sevmek, göt ister. Götüne güveniyor musun?

4-Tüm doğrularınıza rağmen hala yanlış yapıyorsam, demekki bildiğim bi bok var.

5-Bizim burda sevişmek serbest, sevmek yasak!

6-Seni 1 siksem 2 kıskanır, 2 defa siksem 3 kıskanır, 3 defa siksem 4 kıskanır. Var mısın benimle tüm sayıları denemeye?

7-Allah kimseyi yalaka etmesin. Yalaka adam, yalakası olduğu kişinin sikini yalasa yine rahat etmiyor.

8-Tamek'se koy götüne.

9-Göt Göt atıyor kalbimmm

10-Kadınlar 2ye ayrılır. Bacaklarından CARTTT diye.

11-Ağlarsa anam ağlar, gerisi mala bağlar.

12-Kadınların, bacak bacak üstüne atarken araya sıkışacak taşşakları olmadığı için hallerine şükretmeleri gerek.

13-Bazı ilişkilerde insanlar gibi peltektir. Seni seviyorum değil ''Teni Seviyorum'' denir.

14-Dilim döndükçe sevişirim.     

15-Merhaba, ben ibnenin önde gideni. Buda arkamdan gelen ibnelerin sayısı: 70milyon 

16-Git kendini çok siktirmeden.

17-KUSSSMAAA, KUSSTUKÇAAA SIRAA SANAAA GELECEKKK!! (Anoreksia Nevroza Derneğinin Sloganı)

18-Götümdeki kıl kadar değeri olmayan insanları alıp başımızın üstüne koyuyoruz, terkedilince ''ben nerde yanlış yaptım'' diye söyleniyoruz.

19- Her sabah olduğu gibi, bu sabahda pipim benden önce kalktı.

---------------------Buda twitter hesaaaabııııııı -----------------

16 yorum:

  1. 5 ile 19 aynı ^_^

    İçlerinde ki en iyi 3 tanesi: 10,4,17

    YanıtlaSil
  2. Twitter den hoşlanmıyorum.
    Bu yüzden bu tarz yazıları arada koy bloguna olur mu?
    Eksik kalmayayım...

    9-10-12-17

    YanıtlaSil
  3. @Aslı kop kop kop :P

    @Keyfe Keder 19 u değiştirdim, saol muahhh

    @Vanilla okey toooo ^_^

    YanıtlaSil
  4. Şimdi de 19 ile 12 aynı.
    Salla 19'u. 18 tane olsun...

    YanıtlaSil
  5. Yeniden değiştirdim, illa 19 tane olacak. Olmazsa coluk cocuu keserim :Pp

    YanıtlaSil
  6. Owww. Sevdim 19'u. Bunuda ekliyorum ozaman. Pipilerden nefret etsemde...

    9-10-12-17-19

    YanıtlaSil
  7. Hepsini bir arada görmek iyi olmuş (: Twitterda okurken hepsi dağınık
    Bende seviyorum twitterı hatta gacebooktan bile çok.

    YanıtlaSil
  8. Charlie bıyıksızda yakışıklı lan!

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.