-->

17 Eylül 2010

Film beni korkutmuyor, yalnız izlemekten korkuyorum.

Şimdi evde tek başımayım ve oturmuş yüklediğim filmleri izlemeye çalışıyorum. Çalışıyorum diyorum çünkü yüklediğim filmler korku, gerilim filmi ve daha ilk dakikalarda hemen kapatmak zorunda kalıyorum. Mesela az önceki Anatomi2 gibi.

Oysa korku, gerilim filmlerini çok severim ve eskiden üst üste bir kaç tane izlediğim bile olurdu. Ama o zaman yaşım çok gençti ve korku nedir bilmiyordum. Şimdi büyüdükçe korkmaya başladım ve en çokda yalnız kaldığımda korkuyorum. İşte böyle yaşın ilerleyip kocaman adamken yalnızsan, doğru dürüst bi film bile izleyemiyorsun.

Oysa kim bilir ne güzeldir, biri yanındayken korku filmi izlemek. Düşünsene film başlıyor, adam orasını burasını kesecek, yada nur yüzlü, melek gibi birini kaçırıp masaya yatırmış tam baltayı boynuna vuracak sen dayanamayıp gözlerini folloş olmuş göt deliği kadar açıp, çığlığı bastıktan sonra hooop boynuna atlıyorsun. Hatta müziğin artış hızına görede adamın kolunu tırmalayıp duruyorsun. Offf hayat götüne koyım senin emi.

10 yorum:

  1. Ya , asıl yanında biri varken korkarsın lan.Yani ben ondan ( filmin konusuna göre )yanımdakinden tırsmaya başlardım :D

    YanıtlaSil
  2. Yalnızlık zor meslek dostum duvarlar üstümüze yıkılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Korku filmlerini hiçbir zaman sevmedim ama yanımda hoşlandığım birisi/flörtüm/sevgilim varken izleyebilirim sarılarak :) Zaten çoğunda ona sarılmış bir halde olacağımdan hiç sorun olmuyor :P

    YanıtlaSil
  4. pm: yeni yazımda mimlendim hacı.Yazmak istersen bi bak :) ;)

    YanıtlaSil
  5. uwww çok duygusal bi mim di lan o, ağlatcaksın beni
    http://hazellova.blogspot.com/2010/09/mim-yllar-sonrasna.html

    YanıtlaSil
  6. Hayata çok koyuyosun yahu yavaşşş
    :D !

    YanıtlaSil
  7. paranormal activity'i izlerken gecenin üçünde garip sesler duymuştum.elime bıçağı aldım evde ruh cin vs arıyorum oO bıçakla napıcaksam lol.. farkettim ki karşı daireye taşınan karı gecenin üçünde evi süpürüyo oO

    YanıtlaSil
  8. Korku, gerilim filmlerini çok sevdiğini biliyordum :D

    Tabi bu 10 yıl önceki halin.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.