Basın Açık Lama'sı: Yazmayı seven ve hatta yazarken eğlenen biriyim. Blogda yazdıklarımın tamamını yaşamadım, yaşamıyorum. Yazdıklarımın içinde; arkadaşlarımdan dinlediğim güzel anılar, çevremden duyduğum konuşmalardaki küçük tatlı anlar, birinin başından geçmiş ve onu üzen olaylardan etkilendiğim için buraya yazmaya karar kıldığım şeyler de var.. Ama yazarken, sanki yaşanılanları ben yaşıyormuşum gibi hissettiğimden dolayı, birinci ağızdan yazmak beni rahatlatıyor. Başka türlü de yazamıyorum. O yüzden "hayatlarınızın küçük bir anından ilham alıyorum" deyip, bu bahsi kapatmak isterim.
Ve son olarak; eğer sizde acı veya tatlı anılarınızı benimle paylaşarak, ilerleyen günlerde (2-3 gün sonra veya 3-5 yıl sonra bile olabilir) yazılarımda yer almasını isterseniz hayaterkegi@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sevgiler.

17 Eylül 2010

Film beni korkutmuyor, yalnız izlemekten korkuyorum.

Şimdi evde tek başımayım ve oturmuş yüklediğim filmleri izlemeye çalışıyorum. Çalışıyorum diyorum çünkü yüklediğim filmler korku, gerilim filmi ve daha ilk dakikalarda hemen kapatmak zorunda kalıyorum. Mesela az önceki Anatomi2 gibi.

Oysa korku, gerilim filmlerini çok severim ve eskiden üst üste bir kaç tane izlediğim bile olurdu. Ama o zaman yaşım çok gençti ve korku nedir bilmiyordum. Şimdi büyüdükçe korkmaya başladım ve en çokda yalnız kaldığımda korkuyorum. İşte böyle yaşın ilerleyip kocaman adamken yalnızsan, doğru dürüst bi film bile izleyemiyorsun.

Oysa kim bilir ne güzeldir, biri yanındayken korku filmi izlemek. Düşünsene film başlıyor, adam orasını burasını kesecek, yada nur yüzlü, melek gibi birini kaçırıp masaya yatırmış tam baltayı boynuna vuracak sen dayanamayıp gözlerini folloş olmuş göt deliği kadar açıp, çığlığı bastıktan sonra hooop boynuna atlıyorsun. Hatta müziğin artış hızına görede adamın kolunu tırmalayıp duruyorsun. Offf hayat götüne koyım senin emi.

9 yorum:

Hazel dedi ki...

Ya , asıl yanında biri varken korkarsın lan.Yani ben ondan ( filmin konusuna göre )yanımdakinden tırsmaya başlardım :D

Marla dedi ki...

Yalnızlık zor meslek dostum duvarlar üstümüze yıkılıyor.

The SummerSon dedi ki...

Korku filmlerini hiçbir zaman sevmedim ama yanımda hoşlandığım birisi/flörtüm/sevgilim varken izleyebilirim sarılarak :) Zaten çoğunda ona sarılmış bir halde olacağımdan hiç sorun olmuyor :P

mustafa dedi ki...

ah su yalnizlik

Hazel dedi ki...

pm: yeni yazımda mimlendim hacı.Yazmak istersen bi bak :) ;)

Hayat_Erkegi dedi ki...

uwww çok duygusal bi mim di lan o, ağlatcaksın beni
http://hazellova.blogspot.com/2010/09/mim-yllar-sonrasna.html

Modafobik dedi ki...

Hayata çok koyuyosun yahu yavaşşş
:D !

Kira GazeRock dedi ki...

paranormal activity'i izlerken gecenin üçünde garip sesler duymuştum.elime bıçağı aldım evde ruh cin vs arıyorum oO bıçakla napıcaksam lol.. farkettim ki karşı daireye taşınan karı gecenin üçünde evi süpürüyo oO

Adsız dedi ki...

ah yalnızlık ahhhğ