-->

09 Eylül 2010

Emrah yetişşşş, ''Ezik Edebiyatı'' yapıyorlar

Şimdi memleketteyim, güya bayram tatiline geldim, ama hiçte tatil edecek gibi değilim. Şiddetli baş ağrısı, miğde bulantıları, bademcik şişmesi, boğazımda yanmalar, sürekli kusar gibi boğazımın dolması derken, resmen götümden nefes alır vaziyete yaşıyorum. Bu ne ya, ben tatil yapıcam diye geldim buralara ama nerde sikiyim böyle tatili. Resmen işkence görüyorum. Gece uyuyamıyorum, gözlerim sürekli ağrıyor ve birde bunlar yetmez gibi Sovyet Rusya'sında yaşıyor muşum gibi, evdekilerle aramızda resmen soğuk savaş var.

Benim onları sevmemem ne kadar normalse, onlarında beni sevmemeleri o kadar normal ve zaten bu taktığım bir şey değil, ama bu ne böyle ya, birbirimize her fırsatta laf sokmalar, afra tafralar, surat asmalar, konuşurken kelimelerin üzerine basıp cılkını çıkarırcasına telaffuz etmeler. Yemin ederim geldiğime bin pişman oldum. Tatil dediğim şu soğuk savaş bi an önce bitsin de döneyim İstanbul'uma. Zaten özledim ki ibneleri, sokak köpeklerini, sokak çocuklarını, başı boş dolaşmayı, gecenin bi vakti kalkıp sokaklarda fotoğraf çekmeyi, canım sıkılınca istediğim yere oturmayı. Her şeyini özledim İstanbul'umun.

Zaten bu ailenin bir parçası olamamışım, hiç olamayacağım da. Boşuna kasıp durmanın bi anlamı yok. Hem ipler kopmuşsa, istediğin kadar bağla, istediğin kadar tutturmaya çalış, hiç bir şey eskisi gibi olmuyor.
Sen ayakların üzerinde durmak istedikçe onlar sana mani olmaya çalışıyor. Oysa sana destek olmalarını o kadar istersinki.

İstediğim maddi destek değildi, manevi bir destekti lan. Zaten maddiyattan yana hiç korkum olmadı benim. Hem ben artık büyüdüm,  iki elimle bi siki düzeltebilen biriyim. Allaha şükürler olsun, gözüm görüyor, aklımda beni aç bırakmayacak şekilde bazı şeylere yetiyor ve bende aklımı o tür şeylere göre yönlendirip bi boklar yapmaya çalışıyorum. Allahıma şükür aç kalmıyorum, açıkta kalmıyorum. Ama işte insan ailesi diye bildiği insanlardan ''yaparsın lan ibne'' sözünü duymak istiyor. Hani sevmeselerde, hani sende sevmesen bile, o sözleri duymak insanı güçlü kılıyor. Hatta 10 kaplan gücünde kılıyor lan. Ama yok hiç bir destek yok, içimde onlara karşı beslediğim son umudu ''sen bir şey yapamazsın'' diyerek yok ettiler.

Sevgili ailem hepinizden nefret ediyorum. Yok yok ciddiyim, hepinizden gerçekten nefret ediyorum.

15 yorum:

  1. bak cok fena yerlere dokunuyorsun
    zaten suan i hate all fucking bayram s modundayim

    Oysa onlara anlatmaya çalışmıştım, onlardan istediğim tek şey bana inanmalarıydı. Başaramayacaksam bile, bir bok yapamayacaksam bile, en azından bana ''şansını dene, olmazsa dünyanın sonu değil ya'' demelerini ummuştum.

    :(

    YanıtlaSil
  2. Zaten siktiri boktan bi dünyada yaşıyoruz, çok takmaya değmez.

    YanıtlaSil
  3. acıklı gülümsedim dur ben bi ağlayıp geliyom :)

    YanıtlaSil
  4. @victoria bak benide acıklı güldürdün :)))

    YanıtlaSil
  5. dönüp geleydin istanbul'a :(
    bearphorus'a giderdik :(

    istanbul'a yerleşmeye karar verdim. ev arkadaşı arıyodun di mi? :D

    YanıtlaSil
  6. @x-coach biz senle ev arkadaşı olursak, işe mişe gidemeyiz, sabah akşam tavşanlar gibi sikişip dururuz.
    Sen akıllı dursan bile, ben durmam :)))

    YanıtlaSil
  7. sovyet rusyası = soğuk savaş mükemmel benzetme

    YanıtlaSil
  8. benzer yaşam şartları altında ne kadar ayrı insanlarız diye düşündüm.Ben de daha demin bayramla ilgili bir yazı yazdım.ve evet ben de istanbulu özledim ama benim tatilim fena geçmiyor :)

    ailem bana hep destek olmuştur,ama çevremde senin ailene benzeyen o kadar çok kişi tanıyorum ki.Keşke biraz da senin açından düşünebilselermiş.Bu bloga yazdığın gibi keşke onlara da söylesen manevi olarak bişeyler aradığını.neyse :)

    benden bi sikim olmaz diyorsun ya bence yanılıyorsun, böyle br yazıyı yazabilen herkesten bi bok olur merak etme.kendini toparla önüne bak bence =)

    iyi bayramlar,umarım bundan sonrası daha iyi geçer.öptüm bay :)

    YanıtlaSil
  9. iş başka, aşk başka.
    yüzümü kızartma benim.
    iletişim kur benimle. sana aşığım. lol.

    YanıtlaSil
  10. işe gitmeyip tavşanlar gibi bütün gün...
    olabilir mi?düşünmeli biraz...

    YanıtlaSil
  11. bi önceki yorumda söylemeyi akıl edememişim.


    benim belimin de bir kapasitesi var! aşırı yüklenince ağrıyo!

    YanıtlaSil
  12. adfsfsghfasahafafs negzel yazıydı öyle :D

    YanıtlaSil
  13. Senden epey bir şey olmuş bundan daha fazla ne olur korkarım nirvanaya ulaşmışsın sen hayranınım =)

    YanıtlaSil
  14. Eski yazılarını okumak bu yüzden güzel. İlerleyen günlerde sen de baba olacaksın çünkü (:

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.