-->

25 Ağustos 2010

Yok artık eşşeğin yarrağı!

Bu aralar tanıyan tanımayan herkes, oruç tuttuğumu öğrenince ''nasıl olurda şu uzun sıcak yaz günlerinde, akşama kadar oruçlu dayanabiliyorsun'' diye ard arda soruyorlar. Amcıklar dersin sanki akşama kadar nefes almadan zıkkımlanıyorlarda, benim bir kaç saat oruç tutmama hayret ediyorlar.

Lan mal herifler, zaten bu ülkede, hepimiz açlık sınırında yaşamıyor muyuz? Ben açlık sınırında altında yaşadığım için, zaten oruç tutmadığım günlerde de, oruçlu olduğumdan pek farklı değilim. Keşke o zamanda aklıma gelsede, geceden niyet etsem bari.

Amcıklar, dersin sanki uzayda yaşıyorda bide soruyu sorarken gözlerini pörtlek pörtlek edercesine sormuyorlar mı?? ayhhhh allahım böyle içimden bi ses diyor tut şunun gözlerine gözlerine sert bi şekilde osur. Kör olmayasıcalar. Şerefsiz uzaylı piçler.

Cevap verin lan ibnetorlar. Açlık sınırında yaşayan birine oruç tutmak zor gelir mi? Amcıklar. Götünüze girsin milletin maaş bordroları. Allam yarebbim, ya resullah. Sanki diyosun adam sarayda yaşıyorda, yediği önünde, yemediği arkasında, bide gelmiş benim oruç tutmama hayret ediyor. Lan zaten açız amcık, bari geceden niyet edelimde, sevap hanesine bişiler karalansın.

Öfff amma kızdım ha, cidden kızdım ama yahu. Az önce biri daha bunu sorunca iyice sinirlerim alt üst oldu yeminlen. Ya sana zahmet bi siktir git ordan ya. Bide kalkmış açlığa nasıl dayanabildiğimi soruyor öküzoğuluöküz. Bilmeyende açlık lafını duysa, sanırki haftalarca ağzıma bi lokma ekmek, iki damla su girmiyor. Lan altı üstü bi kaç saat zaten, onuda bi bakıyosun akşam olmuş zıkkımlanıyorsun hemen.
Zaten digital çağa girdik gireli saatler nasıl geçiyor farkında değilim, bide kalkıp nasıl akşamı ediyorsun diye soran angutlar, yemin ederim sizi ayağımın altın alır eşşeğin sikiyle döverim. Piçler, defolun karşımdan, yıkılın oruspuçocukları.

9 yorum:

  1. Sende onlara aynı hayretle siz oruç tutmuyor musunuz_? diye sor ayıp birşey yapıyorlarmış gibi hissettir...
    Çünkü oruca nasıl dayanıyorsun diye sorarlarken uzaylıya bakıyor gibi soruyorlar resmen lan bende deli oluyorum...

    YanıtlaSil
  2. :))

    yok yahu ben bişi demiyorum bile, en fazla ''abartma'' bu kadar falan diyorum. Çünkü oruç konusunun, hem tutanlar, hem de tutmayanlar tarafından gerçekten fazlasıyla, abartıldığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bu ne şiddet bu ne celal ! :) NE oluyor Celal ?

    YanıtlaSil
  4. Ay götümün kenarı, yorumlarımızı bide onaylayıp mı yayınlıyorsun....Hahay başımı yaslarım vallaha :P

    YanıtlaSil
  5. Yemek yemek değil de kimisi susuzluğa dayanamıyor onlar çok zorlanıyor işte oruçta.

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.