-->

16 Ağustos 2010

Pazar günlerinden nefret ederim, ama sevgilim olsa belki sevebilirim

Bugün günlerden pazar ve ben pazarın ta ammına koyımm.Sevmiyorum pazar günlerini. Bana yanlızlığımı hatırlatıyor, kimsesizliğimi, çaresizliğimi, tüm siktiri boktan hisleri hatırlatıyor ve adeta dile gelip bana ''tek başına burda geber köpek'' diyor.
Bu yüzden olurda bi gün, yaşadığım devlette başkan veya başka bi sikim olursam, ilk işim pazar günlerini kaldırmak olur. Böylece tüm çalışan yanlızları, kimsesizleri bu siktiri boktan hislerden kurtarırım. Sayemde herkes pazar günü eve kapanıp ne yapacağını şaşırır hale gelmez.
Tabii önce şöyle bir şey yaparım, yanlız insanları belirleyip fişlerim. Sonrada bu fişlediğim mallara ya sevgili bulun, yada Pazar günüde gelip eşşek gibi çalışacaksınız :Pp diye emirler veririm.
Gerçi sayemde bi yandan nufus patlaması da olur, hatta yanlızlar, abazalar falanda çiftleşirler :)) İlişkidlerde düzenli sex çok önemlidir. Bu sayede her pazar sex kaçınılmaz olacağı için, çiftler asla ayrılmaz falan filan.
Öfff canım sıkıldı fazla uzatmıycam. Pazar gününden, yanlız olduğum için nefret ettiğimi bilin yeter. Byee

14 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=BUaFzvIOvmQ&feature=related

    bu parcanın bıde kopeklısı vardı.. ama bu cok guzel bence. :)

    yaa sızın ofıste bu parca oglenden sonra kaçta çalar ki....?

    YanıtlaSil
  2. ben de pazarı seninkiyle aynı sebepten sevmiyorum. çünkü pazar günleri en yakın arkadaşlarım sevgilileriyle kocalarıyla vakit geçirirler başbaşa. ben de evde dizilerin tekrarlarını izlerim. msnde bile insan olmaz be!

    YanıtlaSil
  3. adsız: her zaman çalabiliriz, herkes kendi kulaklığından dinler. Ama daha genel dersen, bu tür şarkılar ofiste hiç susmuyor :)) hep çalıyor ve bazen kafam bile şişiriyorlarrr :Pp

    YanıtlaSil
  4. French: Bu işe bir derhal bir çözüm bulunmalı derim :))

    YanıtlaSil
  5. çözüm sevgili bulmak hayat erkeği, üzgünüm. elimizi çabuk tutmalıyız çürükler kalacak yoksa.

    YanıtlaSil
  6. ya msn trıplerıde bır garıptırkı.. okadar msn adresım olmasına ragmen hatta şifrelerını bıle zorda olsa hatırlamama ragmen, msne gıremeyışın nası bır acıklaması olabılır doye sormazlamı yaa..

    YanıtlaSil
  7. French: Ben bi ara şu yanlızlık triplerinden dolayı, nerdeyse eciş bücüşe bile razıydım :))

    Adsız: Seninkisi teknolojik araştırma konusu gibi duruyor :D

    YanıtlaSil
  8. sonunda basardım actım . cok daha fazla sevınmıs olabılırdımkı bende ojeye katılmadan kendımı alamıyorum..
    msnde bie insan olmazmı be!

    YanıtlaSil
  9. sızın ofıstede boyle bağlantı sorunları olursa cok yazık our gıbıme gelmıyo degıl hanı... umarım sinir katsayılarının kacta kacını kactan cıkarıp toplanır bımem ama bıldıgım tek bırsey var oda pazarlarını sevme ıhtımallerın mantara bağamasın.
    sonra seyrettıgın dızılerdende zevk almazsın !

    YanıtlaSil
  10. ben pazar günlerini eskiden pazartesiye yakın diye sevmiyordum. Artık sebebi yok soğudum bir kere..

    YanıtlaSil
  11. http://img.webme.com/pic/g/gizliilimler/feniks-web.jpg

    http://www.youtube.com/watch?v=nS0W99z2kfI

    YanıtlaSil
  12. Bunu pazar günü okuyorum ve yalnızım :(

    YanıtlaSil

düşüncelerini kendine saklama, benimle de paylaş.